در طرح مسکن محرومان؛

خانه دار شدن بیش از ۳ هزار مددجوی کمیته امداد در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح مسکن محرومان تا کنون، ۳ هزار و ۲۸۵ خانوار زیرپوشش این نهاد را خانه دار کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در طرح مسکن محرومان که اسفند ۹۷ در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی کلید خورد، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان آغاز شد که تعهد ساخت نیمی از این واحد‌ ها با کمیته امداد است.

او افزود: از مجموع ۵ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان امداد، ۳ هزار و ۹۷۱واحد مسکونی در مناطق روستایی و هزار و  ۲۹واحد در مناطق شهری ساخته می‌ شود.

سلم آبادی بیان کرد: از مجموع واحد‌ های روستایی تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد تحویل داده شده و هزار و ۴۷۱ واحد دیگر تا پایان آذر امسال به مددجویان واگذار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تصریح کرد: هزار و ۲۹ واحد شهری ویژه مددجویان نیز تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شود.

او گفت: برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در این طرح، تا کنون ۱۰۳ میلیارد و ۸۶۷ میلیون تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۶۴ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان از محل منابع وام صندوق امداد ولایت هزینه شده است.

در طرح مسکن محرومان ۵۰ درصد هزینه ساخت واحد‌ های مسکونی ویژه محرومان از سوی دولت و ۵۰ درصد باقیمانده نیز از طریق پرداخت تسهیلات و کمک‌ های بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و کمیته امداد به نیازمندان و مددجویان، تأمین می‌ شود.

پیش از شروع طرح مسکن محرومان نیز، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در ۱۰ سال گذشته، ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش خود واگذار کرده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.