تلاش صدا و سیما برای راه اندازی سه ایستگاه دیجیتال در خوسف

با تلاش صدا و سیما، سه ایستگاه دیجیتال تا پایان سال در شهرستان خوسف راه می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، این موضوع تصمیمی بود که در نشست مشترک مسئولان صدا و سیمای استان و سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف گرفته شد.

آینه دار مدیر کل صدا و سمیای خراسان جنوبی در این نشست گفت: شهرستان خوسف علیرغم نزدیکی به مرکز خراسان جنوبی، متأسفانه در شاخص‌ های پوشش شبکه‌های دیجیتال با ضریب ۸۳ درصد برخورداری، از جایگاه زیبنده‌ای متناسب با شهرستان برخوردار نیست و ضروری است دستگاه‌ های اجرایی از جمله فرمانداری خوسف، صدا و سیما را در افزایش این ضریب همراهی کنند.

او افزود: با تداوم همکاری‌ های مشترک و افزایش اقدامات و اجرای طرح‌ های عمرانی در کوتاه مدت می‌ توان تلاش کرد تا با اقدامات عاجل، شاخص برخورداری مردم شهرستان از شبکه‌ های دیجیتال افزایش یابد و موجبات رضایتمندی همشهریان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


آینه دار بر ضرورت بررسی کارشناسانه مشکلات در شهرستان خوسف تأکید کرد و تصریح کرد: رسانه ملی صدا و سیما به عنوان یکی از پاک‌ ترین و دقیق‌ترین رسانه‌ های کشور، تاثیر بسیار مهمی در بین کودکان و نوجوانان دارد که پوشش سراسری شبکه‌های این رسانه بایستی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف نیز با اشاره به آمادگی فرمانداری خوسف برای همکاری با صدا و سیما در تأمین زیرساخت‌ های دیجیتال گفت: سه ایستگاه دیجیتال در روستا‌های گلوند و همند و شهر خوسف ساخته می‌ شود که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

او افزود: صدا وسیما به عنوان یکی از منابع اصلی اطلاع رسانی در کشور تاثیر بسزایی در جامعه دارد که از مهمترین تأثیرات آن در حال حاضر، آشنایی و اطلاع از اخبار روز در بعد سلامت و امنیت است و صدا و سیمای استان در این خصوص تا کنون عملکرد مناسبی داشته است.

آخوندی ، آموزش‌های صدا و سیما را نیاز اولیه زیرساختی در جوامع شهری و روستایی دانست و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همه دستگاه‌ های اجرایی، زمینه توسعه شهرستان خوسف را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.