اهدا یک هزار و ۴۵۲ بسته معیشتی به نیازمندان استان سمنان

یک هزار و ۴۵۲ بسته معیشتی در راستای طرح همدلی و مواسات به نیازمندان استان سمنان اهدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول بسیج کارمندان سپاه قائم استان سمنان گفت: حدود ۹۰۰ میلیون تومان از سوی بسیج کارمندان برای تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان هزینه شده است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان نیز گفت: تاکنون در استان سمنان، حدود ۱۸۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اهدا شده است.

او با اشاره به مشارکت بی نظیر مردم استان سمنان در کمک رسانی به هم نوع گفت: در همه نقاط استان سمنان، مردم برای خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان در طرح مواسات و همدلی شرکت کردند.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم استان سمنان هم گفت: از ابتدای شیوع کرونا، بسیج سازندگی استان سمنان مسئول دبیری قرارگاه مواسات و کمک مومنانه بود.

او افزود: در راستای مرحله اول و دوم رزمایش مواسات در استان سمنان در مجموع ۱۸۳ هزار سبد کالا در این استان با کمک خیران و ارگان‌ها و پایگاه‌های جهادی آماده و توزیع شده است.

کاشفی بیان کرد: سه کارگاه خیاطی در استان سمنان هم، در تولید و دوخت ماسک و گان‌های بهداشتی مشارکت داشتند که روزانه ۳۵ هزار ماسک در استان سمنان تولید شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.