در بسته حوادث شنبه ۳ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

خودروی پژو در دزفول طعمه آتش شد/ سارقان منازل و ساختمان های نیمه کاره در شوشتر دستگیر شدند

حوادث امروز شنبه ۳ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۳ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

خودروی پژو طعمه آتش شد

محمد بی باک آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ۱۵ دقیقه بامداد امروز شنبه ۳ آبان ماه، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی یک دستگاه خودروی RD واقع در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات سریعاً آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک و ۳ را به محل حادثه واقع در کوی آزادگان خیابان ارمغان ۵ اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

او افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی، (روشن کردن زغال منقل) در مجاورت مواد قابل اشتعال به وجود آمد، منجر به آتش سوزی و سرایت آتش به خودروی RD و دو دستگاه موتورسیکلت گردید که با حضور آتش نشانان در محل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حریق کنترل و مهار شد.

بی باک اظهار داشت: در این حادثه یک زن حدوداً ۳۰ ساله از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی درجه ۳ شد که با حضور عوامل ۱۱۵ در محل به صورت سرپایی مداوا شد.

دستگیری سارقان منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کارماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران آگاهی با کار اطلاعاتی یک باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان طی تحقیقات بعمل آمده به ۶ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

اعضای باند سارقان خودرو در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح این کلانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۵ پس از بررسی، کار اطلاعاتی و پیگیری سرنخ‌های موجود هویت سارقان را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه در شهرستان کارون دستگیر کردند.

او با بین اینکه سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت خودرو در اهواز معترف و به دنبال اعتراف سارقان ۷ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: با اعتراف سارقان و هدایت مالخرها، ۷ دستگاه خودروی مسروقه که به خارج از شهرستان و بعضا خارج از استان منتقل شده بودند کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

به گفته سرهنگ دالوند، در این عملیات‌ها ۴ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه پژو پارس، یک دستگاه دنا پلاس و یک دستگاه اسپورتیج کشف شد و اعضای این باند ۹ نفره پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.