معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

۴ هزار تن بذر گواهی شده گندم آبی و دیم تولید می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴ هزار تن بذر گواهی شده گندم آبی و دیم و یک هزار و ۵۰۰ تن بذر جو آبی تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست کمیته فنی بذر چهارمحال و بختیاری با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مدیر و معاون زراعت، نماینده موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال، مدیر شرکت خدمات حمایتی استان و مدیر روابط عمومی سازمان در دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این نشست برنامه ریزی لازم برای تولید چهار هزار تن بذر گواهی شده گندم آبی و دیم و یک هزار و ۵۰۰ تن بذر جو آبی و دیم برای سال زراعی آینده صورت پذیرفت.


بیشتر بخوانید


حمیدرضا دانش معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تحقق این برنامه را منوط به تلاش کشاورزان استان و همکاری سایر استان‌ها دانست و گفت: برای سال زراعی پیش روی یک هزار و ۴۰۰ تن بذر گواهی شده جو آبی و دیم و یک هزار و ۱۰۰ تن بذر گواهی شده گندم آبی و دیم در اختیار کشاورزان استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به وقوع خشکسالی و کم آبی برنامه به سمت تولید گندم و جو دیم با ارقام پربازده و با نیاز آبی کم پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.