رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی:

ارتباط تنگاتنگ با مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها مسئولیت خطیر امام جمعه است

حجت الاسلام میرزایی گفت: ارتباط تنگاتنگ با مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها ماموریت و مسئولیت خطیر امام جمعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام میرزایی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش خنجین فراهان گفت: ضرورت انجام ارتباط تنگاتنگ با مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها ماموریت و مسئولیت خطیر در جایگاه امامت جمعه است و در این زمینه شایسته است مسئولان شهرستان نیز در بخش‌های مختلف همراه و کمک‌کار امام جمعه باشند.

حجت الاسلام میرزایی افزود: ائمه جمعه با استفاده از این تریبون می‌توانند امیدآفرینی، خودباوری و تقویت تقوا و ایمان را مورد تاکید قرار داده و از آحاد جامعه بخواهند سلامت فکری، اعتقادی و دینی را مورد حمایت و صیانت قرار دهند.

او با اشاره به اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است، اضافه کرد: روز‌های جمعه در بیش از ۹۰۰ مکان نماز جمعه با خیل عظیم نمازگزاران برپا می‌شود و این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی بیان کرد: نماز جمعه مظهر عزت، اقتدار و وحدت امت اسلامی و یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و به دلیل اهمیت نماز جمعه یک سوره از قرآن کریم به این خصوص اختصاص یافته است.

در مراسم حجت الاسلام مهدی اصلانی به عنوان امام جمعه جدید بخش خنجین معرفی و از زحمات ۵ ساله حجت‌الاسلام مهدی سلطانی نیا قدردانی شد.

حجت الاسلام میرزایی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی همچنین به همراه جمعی از مسئولان شهرستان فراهان ضمن قرائت فاتحه، با نثار گل با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.