فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه‌گیری گلوکز

فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه‌گیری گلوکز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیاز‌های تحقیقاتی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و پس از آن گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز این شرکت‌ها را شناسایی می‌کند.

در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه‌ای بین «صندوق»، «متقاضی» و «مجری» منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب این قرارداد تا ۷۰ درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد. این مبلغ به طور مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار می‌گیرد.

هدف اصلی از انجام این پروژه تحقیقاتی بین‌رشته‌ای، طراحی و ساخت دستگاهی کم هزینه، دقیق و مورد اعتماد برای اندازه گیری غیر تهاجمی و پیوسته قند خون است.

در فاز نخست این پروژه تحقیقاتی، الگوریتم یادگیری و شناسایی مدل برای داده‌های قند خون با خطای حداکثر ۱۰ درصد باید ارائه شود.


بیشتر بخوانید


سپس سیگنال‌های دریافتی با روش‌های پیشرفته حذف نویز بهبود یابند و بهترین مدل بین داده‌ها و سیگنال‌ها شناسایی شود و مدل هوشی برای پیش بینی مدل برخط قند خون تدوین شود. در نهایت، سخت افزاری مبتنی بر میکیروکنترلر ARM طراحی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار