بی توجهی سعودی‌ها به شیوه نامه‌های بهداشتی

۲ بازیکن شاغل در لیگ فوتبال عربستان بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، لباس‌های خود را با یکدیگر تعویض کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال الشباب عربستان و الرعد روز گذشته در چارچوب لیگ فوتبال عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

این بازی بدون حاشیه برگزار نشد و بی توجهی بازیکنان ۲ تیم به شیوه نامه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا برای آن‌ها دردسر ساز شد.

"اور بانگا" بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال الشباب پس از پایان بازی، پیراهن خود را با جلال الداودی تعویض کرد تا سوژه رسانه‌های سعودی شود. طبق شیوه نامه‌های بهداشتی لیگ فوتبال عربستان این کار نقض قوانین محسوب می‌شود و این ۲ بازیکن باید در انتظار جریمه سنگین باشند.

البته این اولین باری نیست که بانگا پس از شیوع ویروس کرونا این کار را انجام می‌دهد. او زمانی که در تیم سویا بازی می‌کرد هم لباس خود را لیونل مسی، ستاره بارسلونا عوض کرد، اما مسئولان لالیگا جریمه‌ای برای او در نظر نگرفتند. اگر سعودی‌ها با سهل انگاری به این موضوع نگاه کنند این کار می‌تواند موجب شیوع ویروس کرونا در ادامه لیگ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار