بسته اخبار حوادث امروز ۳ آبان ماه ۹۹؛

کشف بیش از ۲ تن روغن نباتی فاسد در مشگین شهر/ محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲ تن روغن نباتی فاسد در مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲ تن و ۱۶۰ کیلو روغن نباتی فاسد و تاریخ گذشته در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشگین شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و نگهداری روغن‌های نباتی جامد ۵ کیلویی فاسد و تاریخ گذشته در یک باب مغازه خواربار فروشی در شهر مشگین شهر، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافتند.

او با اشاره به انجام هماهنگی قضائی جهت بازرسی از این مغازه افزود: کارآگاهان با همراهی نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت به محل اعزام که در بازرسی انجام شده ۴۳۲ قوطی ۵ کیلویی روغن جامد فاسد و تاریخ گذشته به مقدار ۲ تن و ۱۶۰ کیلو که در بین سایر روغن‌های نباتی جاسازی شده بود؛ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه صاحب مغازه قصد فروش روغن‌های نباتی با قیمت غیرواقعی پس از تغییر تاریخ و قیمت آن را داشت؛ گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سردار حسینی تصریح کرد: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۳۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از حکم ۲ میلیارد ریالی برای پرونده گرانفروشی تیرآهن خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: بر اساس شکایت شاکی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد تخلف گرانفروشی یک آهن فروش، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

او با بیان این مطلب که برخورد قاطع با گرانفروشی جزء وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی است، افزود: با ارجاع پرونده به تعزیرات موضوع به قید فوریت در شعبه چهارم مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و مبلغ ۵۳۱ میلیون ریال در حق شاکی پرونده محکوم شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.