پریچهره: فعالیت‌هایی عملیاتی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواهیم داشت

مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مراسم معارفه اش درباره برنامه‌های آتی خود برای ورزش استان تهران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در حاشیه مراسم معارفه خود گفت: از رضا گل محمدی، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان تهران بابت تمام زحماتش تشکر می‌کنم. معرفی من برای این سمت جزء توفیقاتم است. از تمام افراد و اصحاب رسانه می‌خواهم در این راه به ما کمک کنند.

پریچهره ادامه داد: با هر فردی که دارای برنامه و تفکر سازنده باشد ارتباط خوبی خواهم داشت. سیستم کاری من بر پایه کارشناس محوری است. تصمیم دارم فعالیت‌های عملیاتی داشته باشیم. با گل محمدی تعامل بیشتری خواهم داشت تا اگر کاری از قبل مانده باشد پیگیری کنم. معرفی من در این سمت کمی سریع انجام شده است. با بررسی‌هایی که انجام خواهم داد، فرصت‌ها و تهدید‌ها را پیدا می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: استان تهران یک استان نیست و قابلیت چند استان را دارد که این موضوع کمک همه را می‌طلبد.

او افزود: درباره تغییر حبیب الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، بر اساس آئین نامه فدراسیون فوتبال به این موضوع وارد شدیم. اگر به یقین برسیم که باید تغییراتی انجام شود، با هماهنگی فدراسیون فوتبال اقدام خواهیم کرد. اگر نه با استراتژی جدیدی که حاکم خواهد شد هماهنگ می‌شویم. هر فردی که تفکر و برنامه داشته باشد باید وارد حوزه ورزش شود. افراد بزرگ باید به سطح هیئت‌های استان ما آمده تا در ابتدا بتوانند به ورزش همگانی و بعد هم به قهرمانی کمک کنند. سعی می‌کنیم مجامعی قانونی برگزار کنیم. امیدوارم مورد خاصی رخ ندهد.

پریچهره در پایان گفت: اگر مواردی از قبل در بحث بازپس گیری زمین‌ها مانده باشد، حتما همان مسیر را ادامه می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار