۲۲۰ نفر با اعضای اهدائی بیماران بوشهری نجات یافتند

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بوشهر گفت: با اهدای اعضای ۷۳ بیمار مرگ مغزی شده در استان نزدیک به ۲۲۰ نفر به زندگی دوباره امیدوار شدند.

۲۲۰ نفر با اعضای اهدائی بیماران بوشهری نجات یافتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر و جمعی از همکارانش کارت اهدا عضو را دریافت کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در حاشیه این برنامه گفت: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد زیرا با کاهش آمار تصادفات و همچنین ضرب‌وجرح می‌تواند کمک شایانی به کاهش بار حوزه سلامت استان باشد.

واعظی افزود: تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته است با ایثار ماندگار خانواده‌های اهداکننده عضو، در نجات جان انسان‌های نیازمند به عضو کمک کند.

او همچنین بیان کرد: بوشهر یکی از استان‌هایی است که کمترین میزان جرم و جنایت را در کشور دارد.


بیشتر بخوانید


 مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بوشهر نیز گفت: با اهدای اعضای ۷۳ بیمار مرگ مغزی در استان نزدیک به ۲۲۰ نفر به زندگی دوباره امیدوار شدند و نجات پیدا کردند که این امر مدیون ایثار و مهربانی مردم فهیم استان و تلاش همکاران تیم واحد پیوند است.

علیرضا باقری با قدردانی از تلاش فرمانده نیروی انتظامی استان و همکارانش در برقراری امنیت و آرامش برای مردم استان لوح تقدیر و نشان افتخار انجمن اهدای عضو را تقدیم او کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.