اهدای ۱۳عدد دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده از محل موقوفات کاشان

۱۳عدد دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست به هلال احمر از محل موقوفه محمد دبیر الصنایع که عواید آن در زمینه بهداشت و درمان قفل شده است به هلال احمر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم محمودزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز بیشتر به وسایل و ابزار بهداشت و درمان این دستگاه‌های تولید داخل با ظرفیت یک و نیم لیتری مواد ضد عفونی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال از محل موقوفه محمد دبیر الصنایع کاشان توسط اوقاف تهیه و اهدا شد.

او، با تاکید بر اینکه موقوفات کمی در شهرستان کاشان با نیت بهداشت و درمان وجود دارد گفت: این موقوفه توسط مرحوم محمد دبیر الصنایع در سال ۴۱شمسی منزل مسکونی خود را در خیابان اباذر برای مصارف بهداشت و درمان وقف کرده بود که سال‌ها این موقوفه مسلوب المنفعه شده بود.

به گفته او، این موقوفه با مشارکت بخش خصوصی بصورت مشارکتی به یک مجتمع تجاری اداری در چهار طبقه به مساحت کل ۲۰۰۰متر مربع احداث و از ابتدای سال جاری به بهره برداری رسید که از محل عواید آن تعداد ۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست تهیه و برای مصارف بهداشت و درمان به هلال احمر کاشان اهداشد تا برابر نظر آن جمعیت در سطح شهر مورد استفاده قرارگیرد.

محمودزاده، در پایان نیاز مبرم کاشان به وقف سلامت و وقف در زمینه بهداشت و درمان را تاکید کرد و گفت: اهتمام ویژه خیرین را با توجه به وضعیت کنونی کشور و شهرستان در این زمینه خواستار شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.