کمیسیون ماده پنج در استان‌ها نمایندگی شورای عالی معماری و شهرسازی را به عهده دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت : کمیسیون ماده پنج در استان‌ها نمایندگی شورای عالی معماری و شهرسازی را به عهده دارد و تصمیمات آن برای تمامی دستگاه‌های عضو لازم الاجرا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت : جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمامی اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند.

او با بیان اینکه همگی باید به تصمیمات این کمیسیون احنرام بگذاریم، گفت : جایگاه این کمیسیون در استان‌ها کاملاً مشخص است و تصمیمات آن لازم الاجرا برای تمامی دستگاه‌های عضو می‌باشد.

مقام عالی حوزه عمرانی استان ادامه داد: تمامی تغییر کاربری‌ها باید منطبق بر نظرات کارشناسی و ظرفیت شهر‌ها و داخل محدوده قانونی صورت گیرد و این تغییر کاربری‌ها در راستای عمران و آبادانی شهر‌ها باشد.

او با بیان اینکه با هرگونه کار‌های خارج از روال قانونی به شدت مخالفیم و اجازه هیچ گونه ساخت و ساز‌های غیر اصولی را نمی‌دهیم، گفت: نماینده ارگان و دستگاهی که در این کمیسیون حضور دارد باید تمامی مسئولیت‌ها را قبول کند و موظف به پیگیری مصوبات است.

سالاری افزود: تمامی کار‌ها باید در راستای حقوق شهروندی و احقاق حق مردم باشد و با هر کس که بخواهد کار‌های سلیقه‌ای و خارج از روال قانونی انجام دهد به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار