افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحد‌های تولیدی

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری امروز با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند؛ استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری که در فضایی بالغ‌بر ۱۵۰ مترمربع در این سازمان برگزار شد، گفت: حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت یک فرصت بسیار مناسب برای استان‌هاست و باید از این ظرفیت برای حل‌وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: با افتتاح این مرکز، اولین قدم برای تسریع در حل مشکلات واحد‌های تولیدی برداشته شد و با تلاش شبانه‌روزی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

دارابی؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در افتتاحیه این مرکز بر عزم جدی مدیران استان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه در پی گیری مطالبات واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید از استان‌های پیشرو است و در ایجاد مرکز فوریت‌های مشکلات واحد تولیدی و طرح سرمایه‌گذاری جزء اولین استان‌ها در کشور هستیم.

او در ادامه تأکید کرد: در این مرکز مشکلات واحد‌های تولیدی به‌صورت یک اقدام سریع بررسی و توسط یک تیم کارشناسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط و با حضور بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان بررسی خواهد شد.

حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این افتتاحیه ضمن تقدیر از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع؛ انسجام و نظم بخشیدن به امورات و مشکلات واحد‌های تولیدی از عمده برنامه‌ها و اهداف تشکیل مرکز فوریت‌های مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح سرمایه‌گذاری است که امروز با حضور مدیریت ارشد استان افتتاح شد.

او در پایان یادآور شد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های استان است که عملکرد خوبی داشته است و این مرهون انسجام و هماهنگی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز، مخابرات  است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار