بازپرداخت پول به ۳ هزار نفر از کنسلی‌های صندوق زهره حسینی در رامهرمز

رئیس دادگستری رامهرمز گفت: بازپرداخت پول به ۳ هزار نفر از کنسلی‌های صندوق وام خانگی زهره حسینی از ۲۰ مهر ماه تاکنون انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری رامهرمز گفت: با توجه به دقتی که باید در پرداخت کنسلی‌های صندوق وام خانگی زهره حسینی صورت گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود، از ۲۰ مهر ماه به تدریج اقدام به پرداخت کنسلی‌های بین یک تا ۲۰ میلیونی کردیم.

او افزود: تاکنون لیست ۸ هزار نفر مربوط به این صندوق به دادگستری ارائه شده که از این تعداد به ۳ هزار نفر پرداختی صورت گرفته است و این روند ادامه خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


زهره حسینی یکی از پرداخت کنندگان وام‌های خانگی بیان داشت: تا کنون ۱۶ هزار نفر اقدام به کنسلی کرده اند که شامل ۳۴ هزار دفترچه است که از این تعداد حدود ۳ هزار نفر وجه آن‌ها پرداخت شده است و سعی می‌کنیم روزانه لیست به دادگستری ارائه دهیم و امیدواریم مردم صبوری به خرج دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۲:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
بخدا بپیر ندادن پول هانون را داریم وارد سه سال میشم ریالی نداده کنسل کردیم هم خودم هم زن بچم وهم خانواده هیچ هیچ هیچ گناه ما چیه وقتی خود بانک از روز اول مجوز بهس داد برا صندوقی به این هجم بزرگی که الان پول ما بره من یک کارگرم‌که تمام دار ندارم همون بود برا خونه یاختن زمین خریدن ۵۰ ملیون دهدم‌که ۸ وام بگیریم بشه ۲۵۰ حتی سه ماه هم پیش قست دادیم طبق طعرفش ولی نداد نداد هیچ کسی هم پیگیر نمیکنه