نام‌نویسی غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان آغاز شد

رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان گفت: نام‌نویسی غیرحضوری پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه تا دهم آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان عباس اویسی رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان اظهارداشت: متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور اعلام شده، برای اطلاع از مدارک لازم نام‌نویسی به سایت دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.

او افزود: نام‌نویسی این دوره غیرحضوری و از طریق سامانه آموزشی گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه پذیرفته‌شدگان در این دوره باید در زمان اعلام شده برای نام‌نویسی اقدام کنند و توجه داشته باشند که در صورت مراجعه نکردن به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهدشد.

او با اشاره به تجربه موفق برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های پایان نیمسال قبل به صورت الکترونیکی، ادامه داد: با توجه به تداوم شیوع کرونا در کشور، همه کلاس‌های نیمسال اول سال تحصیلی۹۹- ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

اویسی به تسهیلات ویژه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور اشاره و بیان کرد: پذیرفته‌شدگان ضمن ثبت‌نام در دانشگاه از تمامی تسهیلات مالی از جمله وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی با بازپرداخت پس از فارغ التحصیلی، تسهیلات وام ۲۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد ۱/۴ درصد و تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی خرید گوشی هوشمند و تبلت با کارمزد چهار تا ۶ درصد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار