راستینه در صحن علنی مطرح کرد؛

ساختار بودجه نویسی کشور باید اصلاح شود/ مجلس مصالح کشور را در نظر می‌گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: مجلس فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب در مورد نقد سازنده و نهی اهانت و هتک حرمت را مورد توجه قرار می‌دهد.

بودجه کشور باید اصلاح شود/ مجلس مصالح کشور را در نظر می‌گیردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: مجلس فرمایشات حکیمانه ایشان در مورد نقد سازنده، عمل به تکالیف قانونی و نهی اهانت و هتک حرمت را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: ما براساس سوگند شرعی که خوردیم، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهیم، اما سزاوار نیست که عده‌ای برداشت و تحلیل خود را به نظر ایشان منتسب کنند.

راستینه تاکید کرد: من و تعدادی از نمایندگان با استیضاح رئیس جمهور به دلیل ضرورت همدلی و انسجام در شرایط فعلی مخالف بودیم. ما باید به یکدیگر کمک کنیم که از این شرایط سخت عبور کنیم، البته نمایندگان متقاضی استیضاح هم به دنبال پاسخگو کردن دولت بودند.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: یکی از این اقدامات چارچوب کلی اصلاح ساختار بودجه است. ما باید دولت را مکلف به ارائه‌ بودجه بر این اساس کنیم که در این صورت بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار