اجرای ۲۵ عنوان برنامه توسط کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در هفته پدافند غیرعامل

همزمان با اولین روز از هفته پافند غیرعامل۲۵ عنوان برنامه توسط کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همزمان با اولین روز از هفته پافند غیرعامل گفت: این برنامه‌های توسط این اداره کل و دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اجرا می‌شود.

او اظهار داشت: از این تعداد، پنج عنوان برنامه مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مطبوعات استان سمنان است که شامل انجام گفتگو‌های تخصصی با مدیران در موضوع اهمیت پدافند غیرعامل، تبیین محور‌های شش گانه مورد نظر در خصوص ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و اطلاع رسانی در خصوص برنامه‌ها و اهداف پدافند غیرعامل توسط رسانه‌ها و خبرنگاران است.

فلاح، پلیس فتا، دانشگاه سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرماندهی نیروی انتظامی را از اعضای کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شورای پدافند غیرعامل استان معرفی کرد و افزود: این دستگاه‌ها نیز در مجموع ۲۰ عنوان برنامه را در هفته پدافند غیرعامل در زمینه‌های مختلف برگزار می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تولید محتوی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و انتشار آن از طریق سامانه شاد آموزشی و پرورش و فضای مجازی صدا و سیما توسط پلیس فتا، ارائه بسته‌های فرهنگی و بهداشتی با محوریت مرکز مشاوره دانشگاه سمنان، اطلاع رسانی بصری در سطح شهر توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت مثبت، برگزاری مسابقه فرهنگی و کتابخوانی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و نیز تولید محتوی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اطلاع رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی را از برنامه‌های پیش بینی شده توسط اعضای این کارگروه برشمرد.

پنجم تا دوازدهم آبان هفته پدافند غیرعامل است و شعار هفته پدافند امسال "مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی" تعیین شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.