استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

ضرورت تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های مهم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های مهم و حیاتی استان یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای پدافند غیرعامل این استان اظهار داشت: تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های مهم و حیاتی استان یک ضرورت است و دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به انجام این مهم در سریع‌ترین زمان اقدام کنند.

او افزود: اهمیت پپوست پدافند غیرعامل به حدی مهم است که می‌توان آن را مهمتر از پیوست اجتماعی طرح‌ها قلمداد کرد از همین‌رو باید نسبت به تهیه این پیوست اهتمام ویژه‌ای در استان به کار گرفته شود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد پدافند غیرعامل کشور مقرر شد تا علاوه بر فرهنگ‌سازی در خصوص تبیین اهمیت پدافند غیرعامل، اقدامات عمومی و استاندارد‌های اقداماتی و رزمایش‌ها و تمرینات لازم در این خصوص انجام گیرد تا کشور در برابر تهدیدات نوین مصون نگاه داشته شود.

او ادامه داد: در همین راستا باید در خدمات عمومی، حاکمیتی، دولتی و بخش خصوصی پدافند غیرعامل لحاظ شود تا از مردم و کشور در برابر مسائل تهدیدآمیز محافظت کرد.

عباسی اهمیت لحاظ اصول پدافند غیرعامل در بخش خصوصی را بالا دانست و گفت: در همین خصوص مقرر شد تا با تشکیل کمیته صنایع پدافند غیرعامل در سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کارخانجات و طرح‌های مهم صنعتی استان پیوست پدافند غیرعامل تدوین شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.