عرضه جهانی گوشی‌های ساده نوکیا با فناوری 4G

شرکت نوکیا پس از چین گوشی های ساده خود با فناوری 4G را در بازار هند عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی گوشی هوشمند Nokia 2 V Tella در آمریکا شرکت سازنده تصمیم گرفت از گوشی‌های ساده نوکیا ۲۲۵ و نوکیا ۲۱۵ با فناوری 4G رونمایی کند. در کنار این دو گوشی هدفون Nokia Essential بی‌سیم نیز به صورت جهانی معرفی شده‌ است.

گوشی‌های نوکیا ۲۲۵ و ۲۱۵ چند روز پیش در بازار چین عرضه شدند. هدف از عرضه آن‌‌ها فراهم‌سازی فناوری 4G و پشتیبانی از VoLTE در گوشی‌های کم قیمت است. هر دو گوشی مورد نظر، طراحی جدید اما آشنایی را به طرفداران شرکت نوکیا ارائه می‌دهند. این تلفن‌های همراه همانند مدل‌های قدیمی نوکیا از بدنه کوچک با زوایای مشخص و صفحه کلید بزرگ برخوردارند.

مدل نوکیا ۲۱۵ از کلید‌های نوشتاری نرمی برخوردار است در حالی که گوشی نوکیا ۲۲۵ صفحه کلید متفاوت‌تری را ارائه می‌دهد. این دو گوشی هوشمند همچنین از اسپیکرهای قدرتمند در پشت بدنه برخوردارند.

به دنبال پشتیبانی از فناوری 4G، این دو گوشی قابلیت جست‌وجوی صفحات وب را هم دارند. خریداران این گوشی‌ها می‌توانند برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های قدیمی چندنفره را هم روی تلفن همراه خود نصب کنند. از بازی‌های مورد نظر که در این گوشی‌ها قابل نصب هستند می‌توان به عناوین Snake، Crossy Road و Racing Attack اشاره کرد.

عرضه گوشی‌های نوکیا در بازار هند


بیشتر بخوانید


عرضه گوشی‌های نوکیا در بازار هند

جدا از این مباحث گوشی Nokia 225 4G نمونه‌ای پیشرفته دارد که با دوربین و جنس بدنه متفاوت عرضه می‌شود. گفتنی است؛ این دو گوشی از قابلیت قرارگیری دو سیمکارت در خود پشتیبانی می‌کنند و مشخصات فنی مشابهی دارند.

خریداران گوشی‌های مذکور می‌توانند با خرید حافظه‌های جانبی تا ۳۲ گیگابایت تلفن همراه خود را ارتقا دهند. شرکت نوکیا همچنین تصمیم گرفته این دو گوشی را سریع‌تر از همیشه به بازار هند وارد کند. گوشی‌های نوکیا ۲۲۵ و ۲۱۵ از روز جمعه در بازار هند در دسترس قرار گرفته‌اند و پس از چین حالا در این کشور به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار