کمک ۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریالی در پویش ایران همدل

مردم استان چهارمحال و بختیاری در پویش ایران همدل بیش از ۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به بهزیستی کمک کردند.

پویش ایران همدلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان در پویش ایران همدل، بیش از شش میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی کمک کردند.

او با اشاره به اینکه پویش ایران همدل با شعار از یکدیگر گره‌گشایی کنیم از عید غدیرخم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه داشت، افزود: هدف از راه‌اندازی این پویش، جمع‌آوری کمک‌های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان مختص جامعه هدف سازمان بهزیستی و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز در پیشگیری از کرونا بود.


بیشتر بخوانید


عسگری با اشاره به اجرای پویش پازل همدلی در زیرمجموعه طرح ایران همدل که ابتکار بهزیستی کشور است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، تأمین بسته‌های نوشت‌افزاری برای کودکان نیازمند است.

او با بیان اینکه این پویش با شعار «قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود» راه‌اندازی شده است، ادامه داد: در این پویش پازلی از نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه تهیه شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند با ورود به سایت پازل همدلی و انتخاب استان هر چند قطعه که توانایی داشته باشند خریداری کنند.

عسگری با بیان اینکه قیمت هر قطعه در این طرح ۱۰۰ هزار ریال است، گفت: طرح پازل همدلی از اواسط مهرماه ۹۹ آغاز شده است و تا ۹ آبان ماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار