مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین :

مقاوم‌سازی منازل روستایی خسارت‌های جانی زلزله آوج را صفر کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: مقاوم‌سازی‌های منازل روستایی در سال‌های گذشته باعث شد تا در زلزله آوج تلفات جانی نداشته باشیم.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  قدرت‌الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با گذشت حدود ۲ روز از واقعه زلزله و در بررسی‌های به عمل آمده تاکنون خسارت‌ها در حد آسیب‌های جزیی به واحد‌های مسکونی و یا ریزش دیوار‌ها بوده است.

مهدیخانی اضافه کرد: روز گذشته نیز به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان و فرماندار آوج از روستا‌های خنداب و لوشکان (محل کانون اصلی زلزله) منصور، مشهد، اسماعیل آباد، سد چنگوره و برج‌های خرقان به منظور برآورد میزان خسارت‌های ناشی از زلزله بازدید میدانی صورت گرفت.

او گفت: برای برآورد میزان خسارت به اماکن تاریخی و فرهنگی، قرار شد کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری دربازدید از برج‌های خرقان و کاروانسرای شاه عباسی تا پنجشنبه هفته جاری گزارش خود را به مدیریت بحران اعلام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود، امروز نیز به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدیدی از راه‌های روستایی، پل‌ها و ابنیه‌های موجود در شهرستان آوج را به منظور ارزیابی خسارت‌های احتمالی وارد شده خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار