امام جمعه قزوین، آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و دفاع از حرم را پشتوانه‌های مستحکم برای نظام آموزش و پرورش دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در جلسه شورای همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و دفاع از حرم را پشتوانه‌های مستحکم برای نظام آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر چهره‌های فرهنگی و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت از آن بهره بگیرند به مقاصد ترسیم شده‌ی نظام دینی دست خواهیم یافت.

او، کرامت را مهمترین موضوع در تربیت و رشد انسان دانست و گفت: تلاش کنیم تا دانش‌آموزان در نظام آموزشی با کرامت آموزش ببینند و تربیت شوند و خداوند قرآن را به عنوان کتاب کرامت برای رسیدن به این هدف نازل کرده است و اگر کار‌ها مایه قرآنی نداشته باشد، کرامت محقق نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان اضافه کرد: ما به عنوان پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فرصت‌های بی‌بدیلی در نظام دینی داریم که در هیچ جای عالم دیده نمی‌شود و می‌توانیم با بهره‌گیری از آن‌ها به اهداف عالی و متعالی ترسیم شده دین دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.