طرح جامع پدافند غیرعامل در استان بوشهر تدوین می‌شود

استاندار بوشهر از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح پس از تدوین و تایید نهایی عملیاتی می‌شود.

 عبدالکریم گراوند استاندار بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهردر جلسه شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به نقش مهم فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در مصون نگه‌داشتن مردم در برابر حوادث و وقایع بیان کرد: ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از حوادث و مصون نگه داشتن جامعه از بلایا است.

او با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم، حساس و ملی برخوردار است تاکید کرد: جلوگیری از حوادث یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پدافند غیرعامل است که در این راستا طرح جامع پدافند غیرعامل استان در حال تدوین و آماده‌سازی است.

استاندار بوشهر با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی در همدلی اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل عنوان کرد: با توجه به تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر، در بوشهر هم این طرح در حال تهیه و تدوین است که پس از تایید نهایی عملیاتی می‌شود.

گراوند از تدوین رزمایش پرتوی پدافند غیرعامل در بوشهر خبر داد و گفت:در صورت بهبود وضعیت شرایط کرونایی، امسال رزمایش تخلیه، اسکان و پناه‌دهی، رصد، پایش و رفع آلودگی در بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.