تعطیلی برخی گروه‌های شغلی با نظر ستاد ملی کرونا در شهرستان تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: گروه‌های شغلی ۲ ، ۳ و ۴ با نظر ستاد ملی کرونا از امروز در شهرستان تویسرکان به مدت یک هفته تعطیل شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رسول حسینی، فرماندار تویسرکان در ستاد شهرستانی پیشگیری از ویروس کرونا گفت: با هدف حفظ سلامت مردم، تمام مشاغل گروه‌های ۲, ۳ و ۴ مصوب ستاد مقابله با کرونای کشور در تویسرکان تعطیل شدند.

او افزود: در صورت  توجه نکردن به این مصوبه واحد های صنفی پلمب می شوند.

حسینی بر تعطیلی آرامستان‌های ۳ شهر و ۱۰۵ روستای تویسرکان تاکید کرد و افزود: برای برگشت به شرایط مطلوب مشارکت عمومی و نداشتن تجمعات  را نیاز داریم.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  براساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و درصورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

گروه شغلی ۲: از فردا مشمول اعمال محدودیت می‌شود، به مراکز خرید، پاساژها، مراکزفروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری خودرو ، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل اختصاص دارد.

گروه شغلی ۳: مدارس، دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری را شامل می‌شود.

گروه شغلی ۴: همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.