بخشدار بستان:

لایروبی کانال‌ها و رفع مشکلات فاضلاب در بستان الزامی است

هاشمی زاده بر لایروبی کانال‌های موجود در سطح خیابان‌های بستان و رفع مشکلات فاضلاب با همکاری آبفا و شهرداری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان به بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از نقاط مختلف این بخش که با مشکلات فاضلاب درگیر هستند، گفت: فاضلاب، لایروبی نشدن کانال و جوی‌های روباز یکی از مشکلات ساکنان بستان به ویژه در فصل بارندگی است.

او با بیان اینکه در این بازدید عوده زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان، مدیر منطقه‌ای آبفای شهرستان، مجری طرح و بودجه آبفا، شهردار بستان و معاونت عمرانی استاندار خوزستان حضور داشتند، افزود: مقرر شد شهرداری بستان نسبت به لایروبی کانال موجود در خیابان ۲۴ متری شهید چمران اقدام نماید.

هاشمی زاده با بیان اینکه شهرداری موظف شد نسبت به بررسی اتصال این کانال به کانال بلوار شهید باکری اقدام کند تا پمپاژ آب‌های سطحی به خوبی انجام شود، اظهار داشت: اداره آبفای شهرستان دشت آزادگان نیز متعهد به لایروبی مسیر شهید باکری و شهید مصطفی خمینی (ره) شد.

بخشدار بستان تصریح کرد: همچنین مقرر شد مجری طرح آبفا نسبت به بررسی جابجایی خط انتقال فاضلاب خیابان بخشداری و انتقال دبی آن به خیابان ۲۴ متری شهید چمران اقدام کرده و نتیجه بررسی‌ها را پس از مدت یک هفته کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.