دستگیری متخلف زیست محیطی از طریق رصد فضای مجازی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا یک فرد متخلف زیست محیطی را از طریق رصد تصاویر منتشر شده شکار پرنده در فضای مجازی دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،مهرداد فتحیبیرانوند،مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان  روز دوشنبه اعلام کرد: یگان حفاظت محیط زیست ازنا با همکاری پلیس امنیت از طریق رصد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، یک نفر متخلف را که اقدام به شکار پرنده نموده بود، شناسایی و دستگیرکردند.

او افزود: یگان حفاظت محیط زیست این اداره پس از کسب اطلاعات کامل و تائید صحت آن و کسب مجوز‌های قانونی از مقام قضایی، با همکاری پلیس امنیت شهرستان، ضمن دستگیری این فرد که اقدام به انتشار تصاویر شکار پرندگان در فضای مجازی نموده بود، ۲ قبضه اسلحه نیز از منزل وی کشف و ضبط نمودند.

فتحی بیرانوند گفت: پرونده این متخلف دستگیر شده پس از اخذ جریمه ضررو زیان به محیط زیست، به همراه مستنداتی که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا گردآوری شده بود به مقام قضایی شهرستان ارجاع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۳۷۱ متخلف زیست محیطی نیمه نخست امسال در استان شناسایی و دستگیر شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۲۵ پرونده تخلف زیست محیطی در استان تشکیل شده که از این تعداد ۳۲۲ فقره مختومه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار