مرکز بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی قم راه اندازی شد

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در خانه صنعت و معدن قم راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری قم به منظور تحقق راهبرد جهش تولید، روز دوشنبه  با حضور استاندار قم و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در خانه صنعت و معدن استان قم آغاز به کارکرد.

بهرام سرمست،استاندار قم در این آیین گفت: مرکز بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی قم در ادامه گام‌هایی است که برای حمایت عملی از حوزه تولید و سرمایه‌گذاری استان برداشته‌شده است.

او افزود: علاوه بر حضور میدانی در واحد‌های تولیدی استان و بررسی مشکلات این بخش از نزدیک، در تمام روز‌های هفته جلسه‌های کارشناسی لازم را برای حل مسائل تولیدکنندگان فعال در قم برگزار می‌کنیم.

استاندار قم ادامه داد: انتظار ما از این‌گونه اقدام‌های عملی، حل مشکلات تولیدکنندگان در کمترین زمان و جذب حداکثری سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به انجام فعالیت اقتصادی در استان است.

او تاکید کرد: تقویت ارتباط میان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با فعالان بخش خصوصی ازجمله نکات مورد توجه در طراحی برنامه‌های اقتصادی در قم است و بنده در تصمیم‌گیری‌های این بخش به نظر‌های تولیدکنندگان به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی توجه زیادی دارم.

سرمست گفت: با ایجاد مرکز بررسی مشکلات تولیدکنندگان استان، مسائل این بخش به‌صورت هماهنگ میان دستگاه‌های مختلف بررسی و در کوتاه‌ترین زمان حل خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار