آغاز طرح آمران سلامت در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، از آغاز طرح آمران سلامت طرح در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آمران سلامت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با شعار «جامعه را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم» در این استان آغاز شد.

او افزود: در راستای اجرای این طرح ۳۰ پایگاه آمران سلامت در مناطق مختلف استان فعال شده است و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: با توجه به اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا و اقناع مردم به رعایت موارد پیشگیری به همراه ابلاغ شیوه نامه (طرح آمران سلامت)، این پایگاه‌ها برای توسعه آموزش همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری برمبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی، درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کرونا فعال شده است.

او ادامه داد: در این راستا همه شعبه‌های جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری اعضای جوان و داوطلب عضو جمعیت، به عنوان آمران سلامت هستند که در قالب تیم‌های سه نفره با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار در مکان‌های پردد و پر ازدحام از قبیل فروشگاه‌ها، میادین اصلی شهرها، حضور پیدا خواهند کرد و نسبت به آگاه‌سازی مردم در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام خواهند کرد.

کیانی گفت: بر همین اساس نیز طرح آمران سلامت تا ۱۵ آبان ماه در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.