کشف بیش از ۲۴ تن برنج قاچاق در هرسین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق در شهرستان "هرسین" و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی "هرسین" در خصوص نگهداری مقدار زیادی برنج قاچاق در یک انباری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر شده و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در جریان این بازرسی ماموران موفق به کشف ۲۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع برنج قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.

کشف بیش از ۴ میلیارد کالای قاچاق در مرز‌های استان کرمانشاه



فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در مرز‌های این استان خبر داد.

 سردار "یحیی الهی" فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: مرزداران توانستند در چند عملیات سریع؛ هفتصد و پنجاه ثوب البسه، دویست و ده دستگاه ضبط صوت، شش دستگاه جاروبرقی، هشت دستگاه تلویزیون، یک دستگاه موتورآب صنعتی، پانزده هزار میخ پرچ و سیصد کیلوگرم لوبیا را کشف و ضبط کنند.
او گفت: در همین راستا سه رأس دواب نیز مهار و توقیف شدند.
سردار "الهی" در پایان افزود: مرزداران هنگ مرزی پاوه نیز توانستند سی و یک رأس (گوسفند) را قبل از خروج از کشور مهار و توقیف کنند.
لازم به ذکر است کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را چهار میلیارد و ششصد میلیون ریال برآورد کرده اند.



‍ کاهش محسوس شرارت در کرمانشاه/تداوم برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش


 فرمانده انتظامی استان گفت: با مجموعه تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس، شرارت‌ها و نزاع‌های فردی کاهش محسوس و چشمگیری داشته است.

 سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: با انجام اقدامات پیشگیرانه پلیس و حضور به موقع در صحنه شاهد کاهش ۵۵ درصدی شرارت‌ها و نزاع‌های فردی در سطح استان طی ۷ ماه سپری شده امسال بوده ایم.

او  یکی از مهمترین اقدامات پلیس در سال جاری که از مرداد امسال تشدید شده را برخورد با اراذل و اوباش عنوان کرد و گفت: بیش از ۵۶۰ نفر از این افراد که عمدتا در زمره اراذل شناسنامه دار قرار می‌گیرند، دستگیر شده اند.

سردار جاویدان کشف بیش از ۱۶۰ قبضه سلاح سرد، ۱۰ قبضه سلاح گرم و ۱۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متعلق به اراذل و اوباش را نمونه‌ای اهتمام پلیس برای برخورد جدی و قاطعانه با این افراد ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برخورد قاطعانه خود با اراذل و اوباش را ادامه داده و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای برای قدرتنمایی امنیت شهر و جامعه را با اخلال روبرو کنند.

او  همچنین از همکاری دستگاه قضائی و جدیت در برخورد با این افراد و صدور احکام لازم قدردانی و تاکید کرد: کرمانشاه محل امنی برای اراذل و اوباش و دیگر مجرمان نیست.

سردار جاویدان در پایان از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی گیلانغرب تقدیر و امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

 

دستگیری حفاران غیرمجاز در سرپل ذهاب

 


فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در این شهرستان و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

 سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی سرپل ذهاب مبنی بر حضور تعدادی حفار غیرمجاز در منطقه بالاگبر به منظور یافتن زیرخاکی و گنج، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شده و در عملیاتی غافلگیرانه سه متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.
سرهنگ رضایی در پایان از توقیف ۲ دستگاه خودروی پراید و کشف یک دستگاه بیل مکانیکی متعلق به حفاران غیرمجاز خبر داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار