مشارکت مردم آستارا در پویش ملی من هم یک مدرسه‌سازم

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: ۵۰۰نفر از مردم این شهرستان در پویش ملی من هم یک مدرسه‌سازم مشارکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیدسجاد موسوی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا  با اشاره به اجرای پویش ملی آجر به آجر، گفت: تا کنون ۵۰۰نفر از فرهنگیان، دانش‌آموزان و خیران این شهرستان در پویش ملی ، من هم یک مدرسه‌سازم مشارکت کرده‌اند.

او  با بیان اینکه پویش ملی «آجربه‌آجر» در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد ، افزود: هر کس بتواند با خرید یک آجر به ساخت مدرسه و توسعه فضا‌های آموزشی کمک کند اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا طرح آجربه آجر را نقطه عطفی در مسیر توسعه فضا‌های آموزشی و مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: برای تحقق این امر، علاوه بر تبلیغات محیطی، یک گروه اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌های داخلی راه‌اندازی و پوستر‌های فرهنگیان، دانش‌آموزان و خیران شرکت‌کننده، در قالب کلیپ تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

سید سجاد موسوی نشانی سامانه مشارکت در طرح ملی «من هم یک مدرسه‌سازم» را mehremadrese.ir عنوان کرد و افزود: در قالب این پویش، هر فرد پس از ورود به این سامانه و انتخاب طرح‌های عمرانی استان با هر مقدار سرمایه می‌تواند در امر مدرسه‌سازی و توسعه فضا‌های آموزشی استان و شهرستان آستارا نقش ایفا کند.

او تصریح کرد: تا کنون ۲ هزار و ۷۱نفر در گیلان در پویش ملی «من هم یک مدرسه‌سازم» شرکت کرده اند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: پویش ملی ، ساخت مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.