مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران با حضور در جلسه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری پارک علم و فناوری استان، طرح‌های ارائه شده را از نظر شاخص‌های مالی بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با توجه به اعلام آمادگی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها برای سرمایه گذاری در استان، با حضور در نشست ارائه  فرصت‌های سرمایه گذاری تعدادی از استارت آپ‌ها که در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد، اطلاعات ۱۰ فرصت سرمایه گذاری را از نظر شیوه سرمایه گذاری، نحوه مشارکت و شاخص‌های مالی پروژه بررسی کرد.

او افزود: با بررسی طرح‌ها و فرصت‌های ارائه شده، ضمن شناسایی شرکت‌های جذاب برای سرمایه گذاری، فرصت مناسبی برای تامین منابع مالی مورد نیاز این شرکت‌ها فراهم خواهد شد.

هاشمی گفت: این جلسات می‌تواند زمینه دستیابی به توسعه استان و اهداف اقتصاد مبتنی بردانش و اقتصاد مقاومتی را محقق سازند.

معتمدزادگان رئیس پارک‌علم و فناوری مازندران هم در این نشست، گفت: پارک علم و فناوری محیط مناسبی برای شرکت‌های فناور هستند که عمده فعالیت این پارک‌ها در زمینه ایده پردازی، پژوهش علمی، طراحی مهندسی فروش و پشتیبانی برای تحقق محصولات فناوری درعرصه‌های صنعتی و ارائه خدمات تخصصی است.

او افزود: هدف اصلی پارک علم و فناوری مازندران تولید و افزایش ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت مؤسسات متکی بردانش و فناوری است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار