نیمی از مشکلات مالی استقلال روی دوش هوادار

یکی از هواداران متمول استقلال برخی از مشکلات مالی این تیم در بخش‌های مختلف را مرتفع کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال این روز‌ها به دلیل مشکلات مالی، حامیانی را در اختیار دارد که در پست هوادار می‌تواند روی کمک آن‌ها حساب باز کند.

استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای و رفع شکایت مربیان و بازیکنان داخلی نیاز به کمک مالی داشت که در این میان یکی از هواداران نزدیک به باشگاه استقلال طلب شاکیان را پرداخت کرد تا استقلال در کسب مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه نشود.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال طی روز‌ها های گذشته به دلیل اینکه قرارداد جدیدی میان باشگاه با برند البسه فعلی یا جدید، پیراهنی برای حضور در تمرینات استقلال نداشتند. حالال گفته شده هوادار همیشه حاضر در صحنه البسه مورد نیاز تیم را تامین کرده است.

همچنین هوادار استقلال در بحث پرداخت هزینه هتل و اردوی اعضای تیم نیز نقش داشته است.

هواداری که در بحث پرداخت طلب دیاباته و دیگر بازیکنان دست به جیب شده متنی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

او نوشت: "خدایا شکرت
از تمام هواداران و دلسوزان واقعى استقلال کبیر و تمام اعضاى هـیئت مدیره که بنده در این چند وقت از نزدیک شاهد تلاش هاى شبانه روزی آن‌ها براى حل مشکلات استقلال کبیر بودم تشکر و قدرانى می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم که با تدبیر و بدون هیاهو در زمان کم حاشیه‌ها و مشکلات رو حل کرده تا استقلال این شیر آسیایى به جایگاه واقعى خود برسد.

خدایا شکرت هوادار ۱۲"


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
منظورتون ددی مسعوده دیگه :)))))) نیم چیه همرو مرتفع کرد :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اگه سیاست خارجیا رو داشتین نیازی نبود هزینه ها رو دوش یه هوادارباشه. بنظرم این هوادار بامعرفت یه شرکت تولید و توزیع وسایل ورزشی بابرندولوگوی اختصاصیه و با حق کپی رایت استقلال راه اندازی کنه تا این باشگاه بتونه سرمایه ثابت و درگردش داشته باشه. اینجوری که همه بارهای مالی روی دوشه یکی دوتا هوادارباشه که فایده نداره همیناهم یه روز خسته میشوند. البته ممنون از معرفتشون ولی این راه حل خیییلی از مشکلات رو حل میکنه. درضمن سوداینکار به استقلال برسه و حق کپی رایت حتما حتماً محفوظ باشه. بااینکار و با جذب چند حامیه مالی و البته با حمایت هواداران از شرکت اختصاصی باشگاهها عاااالی اداره میشن وحتی نیاز به خصوصی سازیم نیست.

درضمن این فقط مختص استقلال نیست بلکه پرسپولیس و دیگر باشگاههای دولتی هم میتونندازاین تکنیک استفاده کنند. فقط دو الی سه طرفدار دو آتیشه و البته مایه دار واسه این کارنیازه.

یکم از خارجیا یادبگیریم.
التماس تفکر.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
خدا خیرش بده
آخرین اخبار