دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با هدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش ایران، بزرگ‌ترین رویداد علمی پژوهشی ورزش کشور را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شعار "توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال" با محوریت فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روان شناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد با کم‌توانی) و ورزش و رسانه جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاورد‌های بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیاز‌های جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و بین المللی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ورزش کشور با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، ۱۹ الی ۲۲ آبان به صورت مجازی" برگزار می‌شود.

این همایش فرصت مغتنمی جهت ارتقای سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد. همچنین، پیش‌بینی نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش‌ها و چشم‌انداز‌های علوم ورزشی، بخش اختصاصی استارتاپ‌ها را به‌ویژه برای پژوهشگران جوان، ورزشکاران و مدیران کشور ترسیم خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به آدرس thcong.ssrc.ac.ir از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار