مرکزفوریت‌های رفع مشکلات واحدهای تولیدی تسریع‌کننده روند سرمایه‌گذاری است

معاون صنایع سازمان صمت کرمانشاه گفت:مرکز فوریت‌های بررسی و رفع موانع واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، محلی برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری و حل مشکلات صنعت گران است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان صلاحی؛ معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:  مرکز فوریت‌های بررسی و رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی به‌عنوان محلی امن و روان‌ساز، درواقع کاتالیزور و تسریع‌کننده مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

او ادامه داد:  این مرکز و کارشناسان مجرب، دلسوز و متعهد آن به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی، نشست اضطراری، مذاکره و تعامل بین برای شنیدن سخنان و مشکلات تولیدکنندگان و دسترسی به راه‌کار‌های سازنده و پیش برنده برای حل مشکلات و رفع موانع آنان است.

صلاحی گفت: مرکز فوریت‌های بررسی و رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی در همه زمینه‌ها، به‌ویژه مباحث اعتباری، سرمایه‌گذاری، مشاوره‌های فنی و تخصصی ضروری، مکاتبات لازم، پی گیری امور اجرایی، تصویب موارد ضروری برای رفع موانع و پی گیری مصوبات، فعالیت می‌کند و درواقع، مکمل نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و هدف آن، سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها و اقدامات لازم در همه زمینه‌های یادشده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار