تجلیل از کادر درمانی ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: از ۱۷۷ نفر از کادر درمانی و خدمه درمانی این شهرستان تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری  در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر به مناسبت دهه وقف با بیان اینکه از ۱۳۷ پزشک، کادر درمان و ۴۰ خدمه مستقر در بخش موقوفات بیمارستان امام حسین علیه السلام ملایر تجلیل شده است گفت: قدر دانی از زحمات بی وقفه این عزیزان از محل عواید موقوفات شهرستان ملایر بوده است که چند روز پیش طی مراسمی از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

جعفری افزود:برای تجلیل از این عزیزان ۸۵ میلیون تومان از محل در آمد موقوفات ملایر هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه طی دهه وقف در شهرستان ملایر بسته‌های غذایی در مجموع به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان و به تعداد ۲ هزار بسته بین نیازمندان و مستمندان شهرستان ملایر توزیع شده است.

جعفری گفت:سعی کرده ایم که از زمان شیوع ویروس کرونا از محل در آمد‌های موقوفات شهرستان ملایر در حد توان کمک‌هایی به نیازمندان و مستمندان ملایر داشته باشیم که خدا را شکر تا کنون توانسته ایم در چندین مرحله عملکرد خوبی را داشته باشیم.

او با اشاره به خستگی کادر درمان از مردم درخواست کرد تا با در خانه ماندن و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باعث قطع زنجیره انتقال کرونا بشوند چرا که با اینکار می توان سلامت خود و خانواده و جامعه را ضمانت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.