ملی پوش تکواندو:

تمجید به جای فرافکنی، قوانین را به باشگاه‌های تکواندو تفهیم کند

بازیکن تیم ملی تکواندو به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان لیگ این رشته ورزشی واکنش نشان داد.

سینا بهرامی تکواندوکار ملی پوش کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به صحبت های محسن تمجید رئیس سازمان لیگ بیان کرد: چرا تمجید فکر می‌کند که من در مورد نحوه بستن قرارداد کل بچه‌ها صحبت کرده ام؟ من فقط نظر شخصی خودم را اعلام کرده ام و هر کسی با هر رسانه‌ای درباره شرایط قرارداد‌ها صحبت کرده، تنها نظرات شخصی خود را  بیان کرده است.

او ادامه داد: تمجید عنوان کرده است که بازیکنان با عقل و شعور می‌دانند چگونه به قرارداد‌ها پایبند باشند. واقعیت این است که بچه‌ها به دلیل عقل و شعوری دارند عنوان کرده اند با هزینه‌ها مشکل دارند و برای آماده نگه داشتن بدن خود نمی‌توانند با این مبالغ در لیگ پا بزنند. نظر تمجید از دیدگاه خودش منطقی است. آیا واقعا کسی که خودش را به مبلغ کم نمی‌فروشد فاقد عقل و شعور است؟ بهتر است او به جای فرافکنی و یاد آوری قانون برای بازیکنان، این قوانین را حین بستن قرارداد‌ به باشگاه‌ها هم تفهیم کند.

بهرامی در ادامه گفت: واقعا وقت آن نرسیده کمی در کنار ما باشید و از بازیکنان حمایت کنید؟ وزن را ما کم می‌کنیم، آسیب می‌بینیم، مسابقه می‌دهیم. همیشه تحت فشار هستیم، اما انتظار ما این است که سازمان لیگ در کنار ما باشد نه در مقابل ما. از سازمان لیگ خواهش می کنم با بازیکنان، مربیان و باشگاه داران جلسه‌ای برگزار کند و حرف‌های ما را هم در یک جمع خانوادگی بشنود.

هوگوپوش تیم ملی بیان کرد: سازمان لیگ می‌تواند بستری برای جذب حامی مالی در لیگ فراهم کند. این نیازمند خرد جمعی و بازاریابی حرفه‌ای در خود سازمان لیگ است. ما باید از نحوه برگزاری لیگ‌های معتبر و مطرح دنیا الگو برداری کنیم تا بتوانیم یکبار برای همیشه مشکلات را ریشه‌ای حل کنیم. تکواندو جذاب است و چه بسا اگر تبلیغات گسترده و بازاریابی خوبی انجام شود شکل بگیرد بتوان در آینده برای تماشای مسابقات لیگ حتی بلیت فروشی کرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار