نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

علمای اهل سنت بازوی توانمند نظام در جهت رفع مشکلات باشند

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: انتظار این است که علما و معتمدان اهل سنت بازوی توانمند نظام در جهت رفع مشکلات باشند و برای انجام هر کار تابع قانون و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست شورای هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر که با حضور علمای شیعه و اهل سنت این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک ولادت پیامبراکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به فراز‌هایی از خطبه ۹۴ نهج‌البلاغه، اظهارداشت: امیرالمومنین (ع)، حضرت محمد (ص) را این‌گونه توصیف می‌کنند که ایشان شاخه‌ای بلند هستند که دست هر کس به میوه هایش نمیرسد و خاندان ایشان بهترین خاندان است.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ما نیز در لباس علما و روحانیت با اقتدا به سیره پیامبر اکرم (ص)، نقش هدایتگری را بر عهده داریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: در کنار شورا‌های تخصصی که در مرکز استان تشکیل شده شورای هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر نیز تشکیل شد تا در موارد مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم توسط علمای اهل سنت آن هم به صورت کارشناسی شده و با عقل و خرد جمعی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر علمای منطقه در این شورا را خواستار شد و افزود: حل مشکلات و معضلات جامعه به راحتی امکان پذیر نیست، اما در مرحله اول باید فهرستی از مشکلات تهیه و سپس با اولویت بندی آن‌ها با برنامه‌ریزی بدنبال حل مشکلات باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار