تظاهرات فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام

شماری از فلسطینی‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام دست به تظاهرات زدند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری رأی الیوم، صد‌ها فلسطینی با برگزاری تظاهراتی در شهرک «الرام» واقع در شمال بیت المقدس، اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

مردم خشمگین فلسطین شب گذشته با برگزاری تظاهراتی در شمال بیت المقدس اشغالی، سخنان اهانت‌آمیز «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در این تظاهرات، شرکت کنندگان با شعار‌های «لبیک یا رسول‌الله»، «پدر و مادرم فدای رسول الله» اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در فرانسه را محکوم کردند.

هزاران نفر در پایتخت بنگلادش امروز سه‌شنبه در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس دین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام به خیابان‌ها آمدند.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر در پایتخت بنگلادش امروز، سه‌شنبه در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس دین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام به خیابان‌ها آمدند.

بنا به گزارش‌ها، ده‌ها هزار نفر از مردم بنگلادش امروز در اعتراض به هتک حرمت مقامات و مطبوعات فرانسوی به ساحت مقدس دین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام در خیابان‌های داکا پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار تحریم کالا‌های فرانسوی شده و تصاویر رئیس‌جمهور را به همراه پرچم این کشور را به آتش کشیدند.
مکرون پیشتر در واکنش به انتشار کاریکاتور‌های موهن علیه پیامبر اسلام و پس از کشته شدن معلم فرانسوی گفته بود: ما از کاریکاتور‌ها دست نخواهیم کشید و تمامی فرصت‌هایی را که جمهوری فرانسه باید به حوانانش بدون هیجچ تمایزی اعطا کند، اعطا می‌کنیم.‌ای معلم ما با تمامی استادان و معلمان این را ه را ادامه خواهیم داد.

مکرون همچنین در سخنانی دیگر در واکنش به انتقاد‌های صورت گرفته گفته بود: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما با روحیه صلح به تمامی تفاوت‌ها احترام می‌گذاریم. ما اظهاراتی از روی انزجار و تنفر را نمی‌پذیریم و از گفت‌وگویی منطقی دفاع می‌کنیم. ما همواره در سمت کرامت انسانی و ارزش‌های جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار