بسته اخبار حوادث امروز ۶ آبان ماه سال ۹۹؛

توقیف موتور سیکلت قاچاق در نکا / اعتراف سارق داخل خودرو به ۱۰ فقره سرقت در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۶ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۶ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتور سیکلت قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

دستگیری سارق داخل خودرو در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت:در پی چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران آگاهی مبارزه باسرقت شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران آگاهی دریافتند، ۲ سارق حرفه‌ای داخل خودرو در اغلب سرقت‌ها در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار دست دارند.

سرهنگ حسن زاده گفت: مأموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه متهمان این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او افزود: سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد از سوی عاملی افیونی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از شهر‌های همجوار به این شهرستان را داشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در یک عملیات ضربتی در یکی از محور‌های وروردی این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل مخابراتی در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل مخابراتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.