در ۶ ماه نخست امسال رقم خورد؛

مراجعه بیش از ۱۵ هزار دستگاه ماشین آلات سنگین به مراکز معاینه فنی در خراسان جنوبی

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مراجعه ۱۵ هزار و ۵۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین به مراکز معاینه فنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اعتمادی مقدم سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان گفت: ۱۵ هزار و ۵۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در ۶ ماه نخست امسال به این مراکز مراجعه کرده اند. 

او با اشاره به کسب رتبه چهارم کشوری در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۹ در خصوص تعداد وسایل نقلیه قبول شده در مراجعه اول به کل مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی سنگین در سطح استان افزود: از تعداد دستگاه ناوگان سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان ۹ هزار و  ۸۴ دستگاه در مرحله اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


اعتمادی مقدم بیان کرد: بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو با مشارکت بین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور، استانداری و محیط زیست و به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بار و مسافر از دیگر اقدامات این اداره در مدت مذکور بوده است.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در این بازدید‌ ها نظارت بر دستگاه‌ های کنترل تست دود، تست ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ‌ های کالیبراسیون دستگاه‌ها و کنترل نحوه عملکرد آنها، انجام می‌ شود.

او ادامه داد: بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات جهت تسهیلات برای خدمت رسانی و توصیه به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات بهداشتی از قبل ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده با توجه به اهمیت موضوع بیماری کرونا، همچنین بازدید از ورودی و خروجی‌ های مرکز معاینه فنی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این بازدید ها است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار