عملیات نصب دکل‌ها در پیست اسکی روی چمن فندقلو آغاز می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از پیست چمن فندوقلو از نصب دکل‌ها در پیست اسکی روی چمن فندقلو در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از روند ساخت و آماده سازی پیست اسکی روی چمن در متطقه فندقلو شهرستان نمین گفت: پیست اسکی روی چمن فندقلو دارای استاندارد‌های جهانی است و قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی را نیز دارد.

او افزود: عملیات فنداسیون تله اسکی ریخته شده و آماده نصب دکل‌ها است و در هفته آینده توسط پیمانکار پروژه نصب دکل‌ها آغاز می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با مکاتباتی که انجام گرفته ظرف هفته آینده کارشناسان فدراسیون حضور خواهند یافت و مسیر استانداردی که در پیست میخ کوبی خواهد شد را بررسی خواهند کرد تا اصلاحات مسیر اسکی نیز انجام گردد.

انوشیروانی عنوان کرد: در کنار پیست، مهمانسرایی که وجود داشت را نیز بازسازی کرده و تبدیل به خوابگاهی برای تیم‌ها در طول برگزاری مسابقات و یا اردو‌ها کردیم که ان شالله مورد استفاده قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه پروژه پیست اسکی یک پروژه بزرگ ملی و حتی بین اللملی است ادامه داد: به گفته کارشناسان این پیست، پیستی با استاندارد‌های جهانی است که باتوجه به آب و هوا و بارش‌ها امیدواریم تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.