در نشست مشترک رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با جمعی از مربیان ورزشی این شهر بر توجه ویژه به مطالبات و دغدغه‌های این قشر تأکید شد.

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در نشستی با حضور  رئیس کمیسیون امور بانوان این شورا و جمعی از مربیان ورزشی اظهار کرد: دولتمردان و متولیان ورزش باید تدابیری اتخاذ کنند تا مربیگری به عنوان شغل رسمی (بیمه و بازنشستگی مربیان) محسوب شود.

او افزود: با همکاری شهرداری، به نسبت گذشته در ساخت مراکز ورزشی اقدامات موثرتری انجام شده که در سطح شهر نمایان است، این در حالی است که وظیفه ذاتی شورا و شهرداری ساخت اماکن ورزشی نیست، اما به‌خاطر مردم مدیریت شهری همواره در میدان توسعه ورزش بوده است.

فتحی گفت: امسال، آغاز ساخت سه مجموعه ورزشی در شاهین‌شهر پیش بینی شده که قرار است در مناسبت‌های مختلف بهره‌برداری شوند.
 


امنیت شغلی مربیان تثبیت شود

 
پرستو جهانگیری رئیس کمیسیون امور اجتماعی و بانوان شورای اسلامی شاهین‌شهر هم گفت: کرونا باعث بیکاری بسیاری از مربیان شده و ماه‌هاست این قشر دچار مشکلات بسیاری معیشتی شده‌اند.

او بیان کرد: برای تبدیل مربیگری به یک شغل رسمی، باید مسئولان ذی‌ربط چاره‌جویی کرده و تمهیداتی در نظر گیرند. امنیت شغلی مربیان باید تثبیت شود و شورا شهر نیز به سهم خود پیگیر این موضوع است.

جهانگیری ادامه داد: تعداد زیادی از مربیان خانم و آقایی که تأمین هزینه‌های خانواده بر عهده‌شان است و امور زندگی‌شان از راه مربیگری تأمین می‌شود، به‌خاطر کرونا و شرایط به وجود آمده بیکار شده‌اند که باید تدابیر مناسبی برای بیمه بیکاری این همشهریان اندیشید.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.