مانور قطع ارتباط مخابراتی در سنندج برگزار شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان از برگزاری مانور قطع ارتباط مخابراتی برون شهری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مانور قطع ارتباط مخابراتی برون شهری با حضور معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان، مدیران مخابرات منطقه برگزار و پس از قطع ارتباط بین دو شهرسنندج - دیواندره مسیر جایگزین سنندج- دهگلان - بیجار پیش بینی و ارتباط با موفقیت برقرار شد.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در حاشیه برگزاری این مانورگفت: این عملیات تمرینی برای کسب آمادگی در مواقع بحرانی از جمله زلزله، سیل و حوادث غیرقابل پیش بینی در استان است.

حکمت اضافه کرد: در صورتی که در اثر حادثه‌ای ارتباط مسیر درون یا برون شهری دچار قطعی شود، از طریق مسیر‌های جایگزین و بدون اینکه مشترکان متوجه شوند، ارتباط برقرار خواهد شد.

او یادآور شد: با انجام مانور قطع ارتباط مخابراتی، آمادگی خود را در شرایط بحرانی سنجیده تا در چنین مواقعی شهروندان دچار کمترین مشکل نشوند و بتوانند از خدمات مخابرات استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه این مانور به شکل واقعی و عملی اجرا شد، افزود: تمام شبکه مخابراتی استان ایزوله شده است و کسی قادر به خرابکاری یا ایجاد مشکل نیست.پ

در ادامه این مانور عبدالله رشیدی پور معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان با بیان اینکه انجام چنین مانور‌هایی موجب سنجش توان فنی و سامانه‌های در اختیار برای شرایط بحران می‌شود گفت: یکی از مزایای برگزاری مانور‌ها شناسایی نقاط ضعف و قوت است.

او افزود: آمادگی مخابرات به لحاظ فنی وکنترل سیستم‌های مخابراتی در انجام این مانور قابل تمجید و قدردانی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.