دستگاه های اجرایی بدانند؛

الزام به روز رسانی اطلاعات شماره تلفن‌ ها در مرکز ۱۱۸

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: همه مسئولان دستگاه‌ های اجرایی در اسرع وقت نسبت به، به روزرسانی اطلاعات ارتباطی خود در سامانه ۱۱۸ شرکت مخابرات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محبی مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اقدام شرکت مخابرات در تغییر شماره تلفن‌ ها در اقصی نقاط شهر و نقل و انتقالات برخی دستگاه ها،گفت: یکی از ایرادات وارده بر شرایطِ برخی دستگاه‌ ها این است که بعد از این تغییرات شرکت مخابرات و یا جابه جایی‌ ها و نقل مکان کردن ها، اطلاعات شماره تلفن‌های خود را در مرکز ۱۱۸ مخابرات به روز نکرده اند.

او افزود: این کوتاهی‌ ها سبب شده افراد برای دسترسی به دستگاه‌ ها و پیگیری مشکلات خود از طریق تماس تلفنی با مشکل مواجه شوند.

محبی بیان کرد: تعدد خط‌ های ارتباطی نیز می‌تواند این ابهام که دستگاه‌ ها پاسخگو نیستند را برطرف کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی  ادامه داد: وجود یک خط ارتباطی و تماس‌ های مکرر، احتمال پشت خطی بودن فرد تماس گیرنده و تصور عدم تعهد و پاسخگو نبودن را تشدید می‌ کند.


بیشتر بخوانید


او گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند در این خصوص هم تصمیمی جدی اتخاذ کنند.

محبی تصریح کرد: در شرایط موجود و با شیوع ویروس کرونا باید راه‌ های ارتباط مجازی مردم با دستگاه‌ها فعال‌تر شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی افزود: دستگاه‌ ها باید تلاش کنند امکانات دسترسی به خدمات را به نوعی گسترش دهند که فرد برای رفع نیاز خود به دستگاه، مراجعه حضوری نداشته باشد.

او افزود: معرفی راه‌های ارتباطی از قبیل شماره تلفن، ایمیل و کانال‌ های فعال در فضای مجازی راهی برای بهره برداری مردم از خدمات دستگاه ها است

محبی ادامه داد:  مردم می‌توانند از طریق این راه‌های ارتباطی به راحتی با دستگاه مربوطه در تماس باشند و مطالبه خود را مطرح گنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری اظهار کرد: مهمترین وظیفه روابط عمومی ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، پاسخگویی به مطالبات مردم است.

او گفت: از آن جایی که روابط عمومی، حلقه اتصال مردم با دستگاه  است، بنا بر این باید از پس این وظیفه خطیر به خوبی برآید.

محبی تصریح کرد: موضوع پاسخگویی به مطالبات مردمی از مواردی است که در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی لحاظ می شود.

به گفته او در ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها نیز موضوع پاسخگویی به مطالبات و پیگیری خواسته‌ های مردم از ملاک‌های امتیازآور است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.