نتایج کنکور کاردانی علمی کاربردی اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش از اعلام نتایج کنکور کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتایج کنکور کاردانی علمی کاربردی خبر داد و گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته ‌محل‌های دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهر ۹۹ هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

او ادامه داد: براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز یکشنبه، ۱۱ آبان به سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه  کنند.  

او بیان کرد: داوطلبان برای مشاهده نتایج خود می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و روی لینک اعلام نتیجه دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنند و به دو روش وارد کردن اطلاعات شماره شناسنامه و شماره پرونده و روش دوم وارد کردن نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

۱- شش قطعه عکس (همانند عکس پرسنلی) پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

۳- تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

۴- اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۵- اصل کاربرگ ۱۰۲ (فرم تایید معدل) جهت دانش‌آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

۶- اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیرو‌های مسلح ارائه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل.

۷- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بند ۲-۳ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌های ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مشخص کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار