افتتاح مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در راستای پیگیری سریع و آنی مشکلات مدیران واحد‌ها تجهیز و فعال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان افتتاح شد.

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این طرح اظهار داشت: این مرکز شبانه روزی در راستای پیگیری سریع و آنی مشکلات مدیران واحد‌های تولیدی در سال «جهش تولید» تجهیز و فعال شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط از هشت صبح تا هشت شب و پس از آن به صورت برخط و آنلاین در این مراکز برای بررسی و حل فصل مشکلات واحد‌های تولیدی الزامی است.

نصیری اضافه کرد: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های عضو، می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحد‌های تولیدی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری مبدل شود.

سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: این مرکز با عضویت ۱۰ دستگاه اجرایی به عنوان قرارگاه شبانه روزی خدمت‌رسانی به صنایع استان فعال شده است تا با ارتباط موثرتر در هر ساعت از شبان ه‌روز گام بلندی برای حل مشکلات صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی استان بردارد.

او افزود: با افتتاح این مرکز سرعت خدمت رسانی به واحد‌ها بیشتر می‌شود و امید است عمده مشکلات تولیدکنندگان در بخش صنعت تا حدودی برطرف شود.

رستمی اضافه کرد: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که به این مرکز معرفی شده‌اند، مکلفند تا در راستای رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی، متمرکز شدن بر مقوله جهش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در کوتاهترین زمان ممکن، به صورت ۲۴ ساعته و به شکل برخط و آنلاین پاسخگوی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.