معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

وزارت تعاون برنامه‌هایی برای رونق تولید و اشتغال در چهارمحال و بختیاری دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت تعاون برنامه‌هایی را برای توسعه و ایجاد رونق در تولید و اشتغال در این استان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مشکلات حوزه کار، تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شش استان کمتر توسعه یافته و دارای رتبه بالای بیکاری، برنامه‌هایی برای توسعه و ایجاد رونق در تولید و اشتغال دارد.

او افزود: به همین دلیل هیئتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات تابعه به منظور بررسی مشکلات کارآفرینی، سرمایه گذاری و بررسی مشکلات تولید، از این استان‌ها سرکشی به عمل می‌آورند.


بیشتر بخوانید


نصیری با بیان اینکه روز گذشته چهار گروه متشکل از معاونان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مسئولان استانی از وضعیت اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری سرکشی به عمل آوردند اضافه کرد: مشکلات جمع‌بندی شده در این بازدید‌ها در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مطرح می‌شود.

او ادامه داد: واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان با مشکلاتی از جمله بیمه، تسهیلات و مشکلات کارگری دست و پنجه نرم می‌کنند، این مشکلات توسط گروه اعزامی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمیسیون اقتصادی منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار