تعطیلی مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های با وضعیت خاکستری از شنبه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، از تعطیلی مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های با وضعیت خاکستری این استان از شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مشاغل سطح دو، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت خاکستری این استان از شنبه هفته آینده تعطیل می‌شود.

او افزود: محدودیت‌ها بر اساس میزان شیوع کرونا در هر شهرستان اعمال و مردم به عنوان موثر و مهمترین نیروی بازرسی می‌توانند، با ورود به سامانه خود نظارتی و یا با وارد کردن بارکد نصب شده در محل ارائه خدمت در هر یک از صنوف از طریق گوشی تلفن همراه خود، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: اپلیکیشن ماسک به زودی در استان نیز راه اندازی می‌شود که میزان آلودگی هر منطقه، خیابان و کوچه را برای کاربران نمایش خواهد داد.

او با بیان اینکه، هم اکنون شهرستان‌های شهرکرد و بروجن در وضعیت بحران (خاکستری) قرار دارد افزود: محدودیت‌ها با شدت بیشتر اعمال و مشاغل سطح دو، سه و چهار در این شهرستان‌ها تعطیل می‌شود.

شیرانی گفت: در نشست شورای اداری امروز ضمن تشکیل کمیته‌های مرتبط با هر یک از صنوف، مسئول اجرایی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها مشخص می‌شود و علی رغم آسیب برخی از صنوف و سختی‌های معیشتی، با توجه به خطرات جدی افزایش شیوع بیماری کرونا، تعطیلی برخی مشاغل از شنبه هفته آینده اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه، اعمال محدودیت‌ها نافی اهمیت خود مراقبتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت اصول قرنطینگی از سوی افراد با علائم مشکوک به بیماری نیست گفت: کنترل شیوع بیماری کرونا مستلزم احساس مسئولیت تک تک مردم و همکاری و مشارکت تمامی ارگان‌ها است و هر کسی با در نظر گرفتن اینکه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع از انتقال بیماری به دیگران و دریافت بیماری از اطرافیان خود شود، می‌تواند موجب کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار