بهسازی ۱۳۰ کیلومتر شبکه برق کامیاران

فرماندار کامیاران گفت: طرح توسعه و بهینه سازی ۱۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی برق در شهرستان کامیاران اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسعود الماسی فرماندار کامیاران گفت:تاکنون ۵۰ کیلومتر از این طرح در مناطق روستایی و ۸۰ کیلومتر نیز در مناطق شهری با هدف بهسازی شبکه توزیع برق شهرستان انجام شده است.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح در شهرستان ۲۴ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان هزینه شد، افزود: مناطق روستایی سهم ۱۱ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریالی و مناطق شهری نیز سهم ۱۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال از اعتبارات هزینه شده، دارد.

فرماندار کامیاران بیان کرد: هم اکنون ۴۰ درصد شامل ۱۳۰ کیلومتر از ۳۲۳ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع برق این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده که میزان انجام یافته در مناطق روستایی ۲۴ درصد از ۲۱۱ کیلومتر و در مناطق شهری ۷۲ درصد از ۱۱۲ کیلومتر است.

او افزود: با توجه به مشکلات ناشی از بکارگیری هادی‌های لخت و خطرات و حوادث ناشی از آن از جمله شرایط آب و هوایی، اتصال کوتاه‌های موقت و دایمی، برخورد شاخه درختان، صدمات ناشی از حیوانات و پرندگان از اهداف تبدیل شبکه توزیع سیمی به خودنگهدار است.

الماسی تاکید کرد: دیگر اهداف اجرای این طرح شامل جلوگیری از سرقت شبکه و انرژی، رفع ضعت ولتاژ، زیباسازی مبلمان شهری و روستایی، رفع خطر برق گرفتگی برای حفظ جان مشترکین و خوردگی‌های شیمیایی که منجر به قطعی برق و افزایش انرژی‌های توزیع نشده، است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.